0
0
Subtotal: ۰ تومان

سبد خرید شما خالی است.

نمونه متن تقدیر و سپاسگزاری پایان نامه

تقدیر و سپاسگزاری پایان نامه

یکی از بخش‌های جذاب انجام پایان نامه ارشد و رساله دکترا، قسمت مربوط به متن تقدیر و تشکر پایان نامه می باشد که در آن از تمامی افراد و یا سازمان هایی که در انجام طرح نقش داشته و به نویسنده به صورت مادی و معنوی کمک کرده‌اند تشکر می‌شود. هدف اصلی از متن تقدیر و سپاسگزاری پایان نامه ایجاد یک حس خوب و قدردانی نویسنده از مخاطبان برای برجای گذاشتن یک تصور ماندگار است. از جمله مهمترین مخاطبین متن تقدیر و سپاسگزاری پایان نامه می توان به افراد زیر اشاره کرد:

  • خانواده (پدر، مادر، همسر و …)
  • دوستان
  • موسسات و نهادهای سرمایه گذار
  • سرپرستان
  • اساتید
  • دستیاران آزمایشگاهی
  • کتابداران
  • همکاران
  • ویرایشگران
  • هم‌کلاسی‌ها
  • شرکت کنندگان در تحقیق

جایگاه تقدیرنامه پایان نامه بعد از صفحه عنوان و قبل از چکیده می باشد و به طور معمول متن سپاسگزاری نباید بیش از یک صفحه از پایان نامه را به خود اختصاص دهد. نحوه نگارش چکیده، در مقاله دانلود رایگان نمونه چکیده پایان نامه به صورت کامل توضیح داده شده است. نگارش متن تقدیم پایان نامه اغلب به صورت کاملا رسمی و ادبی انجام می گیرد و سعی می شود در آن از الفاظ و جملاتی زیبا و دلنشین و در عین حال رسمی و در کمال رعایت ادب و نزاکت استفاده گردد. برای تدوین اینگونه متن ها، توجه به قواعد و اصول نگارش، انواع نامه اداری و تقدیر و تشکر های مختلف بسیار مفید است. جهت درک بهتر این بخش می توانید به کتابخانه دانشگاه مراجعه کنید و تعدادی از پایان نامه ها را مطالعه کنید. همچنین جهت سفارش فرمت بندی پایان نامه می توانید از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان مدیر وان در ارتباط باشید.

مطالعه کنید:  آزمون های پارامتریک

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با متن تقدیر و سپاسگزاری پایان نامه، در ادامه به معرفی زیباترین متن های تقدیم پایان نامه پرداخته می شود.

نمونه ۱:

با سپاس و تقدیر ویژه از استاد گرانقدر جناب آقای دکتر………. که در مراحل مختلف این پژوهش، راهنمایی های ارزنده و سازنده خود را بر من ارزانی داشته و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ ننمودند.

و نیز از سرکار خانم دکتر……… که با مشاوره و نظارت دقیق بر پژوهش مرا یاری نمودند، تشکر ویژه دارم.

در پایان بر خود لازم می­دانم از همکاری دوست عزیزم آقای …………… که در امر نگارش این پایان نامه مرا یاری کردند صمیمانه تشکر نمایم.

نمونه ۲:

چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را راندند ؛

تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدهایی که کسی آنها را نبست ؛

تقدیم به همه آنهایی که زیر سایه بان هستی دلواپس یکدیگر هستند ؛

و تقدیم به پدر و مادر عزیزمان که مشوق حیات علمی مان هستند و ایمان زندگی را از مکتبشان آموختیم ؛

نمونه ۳:

سپاس خدایی را که  به من این توفیق را عطا فرمود تا بتوانم قدمی در راه علم و دانش بردارم و به گردآوری اطلاعات مربوط به این تحقیق بپردازم.

با تشکر فراوان از جناب آقای ….. مدیر شرکت…. و سرکار خانم ………. و آقای ………. که ما را در هر چه بهتر و کامل شدن این پروژه یاری کردند.

از سرکار خانم …… که به عنوان استاد راهنما تمام تلاش خود را کرده و با صبر و حوصله به همه ی سؤالات ما پاسخ دادند کمال تشکر را داریم.

مطالعه کنید:  دانلود رایگان نمونه فصل پنجم پایان نامه

برای همه این اساتید سرسبزترین روزها را آرزومندیم.

نمونه ۴:

تقدیم به پدرم که زندگی را از دستانش،

مادرم که محبت را از نگاهش آموختم

و خانواده ام به پاس ایثار و فداکاری هایشان

نمونه ۵:

سپاس خدای بزرگ را که مرا یاری رساند تا بتوانم این مقطع تحصیلی را به پایان رسانده و گامی در راستای اعتلای علم بر دارم. از استاد راهنمای گرانقدرم جناب آقای/ سرکار خانم … که وجودشان همیشه قوتی برای انجام کارهایم بوده است و بدون شک انجام این پایانامه بدون کمک و راهنمایی‌های ارزنده آنها امکان پذیر نبوده است، کمال تشکر را دارم. اساتید گرامی جناب آقای/ سرکار خانم … که زحمت داوری این رساله را داشتند نیز سپاسگزارم.

تشکر از تمامی معلمان اساتیدی که توفیق دانش آموزی و دانشجویی در محضرشان را داشتم.

از دوستان عزیزم … که همراهان همیشگی من بوده‌اند و اوقات خوشی را در کنار هم سپری کرده‌ایم، تقدیر و تشکر دارم.

و در پایان از تمامی عزیزانی که در طول انجام این پروژه مرا یاری کرده‌اند کمال تشکر و قدردانی را ابراز می‌نمایم.

نمونه ۶:

پروردگار را سپاسگزارم که بار دیگر به من فرصت آموختن داد. از پدر و مادر عزیز و مهربانم به خاطر زحماتی که در طول زندگی همواره برای پیروزی و شادکامی من به جان خریدند، تشکر می‌کنم. از همسر عزیزم به خاطر همکاری‌ها و دلگرمی‌ هایش متشکرم.

از اساتید محترم جناب … که زحمت زیادی برای تحقق این پایان نامه داشتند، متشکرم.

از آقای /خانم دکتر … مشاوران گرامی این پایان نامه سپاسگزارم و از آقایان/خانم‌ها دکتر … که زحمت داوری این پایان نامه را داشتند نیز تشکر می نمایم. از دوستان عزیزم … برای تمام یاری رسانی‌هایی که در به پایان رسانیدن این پایان نامه داشتند تشکر می‌کنم و لازم می‌دانم که از زحمات بی دریغ … تشکر ویژه بنمایم. همچنین از همکاری‌ ها و راهنمایی‌ های … سپاسگزارم.

مطالعه کنید:  راهنمای استفاده از سامانه همانندجو

نمونه ۷:

تقدیم به مهربان فرشتگانی که:

لحظات ناب باور بودن، لذت و غرور دانستن، جسارت خواستن، عظمت رسیدن و تمام تجربه های یکتا و زیبای زندگیم، مدیون حضور سبز آنهاست.

تقدیم به خانواده عزیزم.

نمونه ۸:

پروردگارا:

نه می توانم موها یشان را که در راه عزت من سفید شد، سیاه کنم و نه برای دستهای پینه بسته شان که ثمره تلاش برای افتخار من است، مرهمی دارم. پس توفیقم ده که هر لحظه شکر گزارشان باشم و ثانیه های عمرم را در عصای دست بودنشان بگذرانم.

شکر و سپاس خدا را که بزرگترین امید و یاور در لحظه لحظه زندگیست.

نمونه ۹:

تقدیم به او که آموخت مرا تا بیاموزم

استاد گرامی جناب آقای….

تقدیم به آنان که وجودم جز هدیه وجودشان نیست

پدر و مادر عزیزم

 تقدیم به همسر مهربانم

که مسیح وار با صبرش در تمامی لحظات رفیق راه بود

و تقدیم به گل نازم …

که کودکی گمشده ام را در چهره معصومش پیدا کردم.

نمونه ۱۰:

با سپاس از وجود سه مقدس:

آنان که ناتوان شدند تا ما به توانایی برسیم…

موهایشان سپید شد تا ماروسفید شویم…

و عاشقانه سوختند تا گرمابخش وجود ما و روشنگر راهمان باشند…

پدرانمان… مادرانمان… استادانمان.

 

اسکرول به بالا