0
0
Subtotal: ۰ تومان

سبد خرید شما خالی است.

نرم‌ افزار مکس‌کیودا (MAXQDA) به همراه لایسنس و فعالسازی

مکس کیودا 2020
معرفی نرم‌ افزار مکس‌کیودا (MAXQDA)

نرم‌ افزار مکس‌کیودا (MAXQDA) یک نرم افزار کاربردی برای تجزیه و تحلیل داده ها در تحقیقات ترکیبی، کیفی و آینده پژوهی می باشد که بستری مناسب را برای تحلیل محتوای متن فراهم می‌کند. برای تحقیقاتی که بر مبنای داده های کمی نظیر پرسشنامه تحقیق و … نیست، نرم‌ افزار مکس‌کیودا به عنوان یک برنامه جهانی جهت تحلیل داده‌ های ساختار نیافته مانند مصاحبه ها، مقالات، رسانه ها، نظر سنجی، توییت ها و … محسوب می شود. این نرم‌ افزار برای پژوهشگران و دانشجویان (به خصوص مقطع دکترا) که در حوزه‌ هایی مانند علوم انسانی، علوم اجتماعی، روانشناسی، آموزش، بهداشت عمومی، مدیریت و … فعالیت دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. جهت آشنایی با نحوه انجام پایان نامه ارشد و رساله دکترا می توانید به محصول نمونه پروپوزال رساله دکتری در رشته مدیریت رجوع کنید.

در گذشته پژوهشگران مختلف فرایند کد گذاری داده‌ ها را به صورت دستی انجام می‌ دادند که علاوه بر سختی این کار، زمان زیادی برای انجام این کار صرف می‌شد. استفاده از نرم‌ افزار های تحلیل داده مانند مکس‌کیودا با توجه به حجم بزرگ داده‌ ها و پیچیدگی تحلیل، در حوزه تحقیقات پایه و کاربردی ضروری می باشد و با استفاده از آن می‌توان انواع داده‌ های مربوط به مصاحبه‌ ها، گروه‌ های تمرکز، نظرسنجی آنلاین، صفحات وب، تصاویر، فایل‌های صوتی و تصویری، صفحات گسترده، داده‌ های کتاب‌ شناسی و حتی توییت توییتر و … را وارد کرد و نتایج دقیقی از تحلیل داده‌ ها به دست آورد.

پژوهشگران با دانلود نرم‌ افزار مکس‌کیودا (MAXQDA) می‌توانند تحلیل کیفی انواع مصاحبه و روش تحقیق آمیخته را به سادگی انجام دهند و از امکاناتی نظیر سازماندهی داده‌ ها در گروه‌ های مختلف، ارتباط داده آن‌ ها به یکدیگر، به اشتراک گذاری و همچنین مقایسه کارهای صورت گرفته با دیگر اعضای تیم کاری استفاده کنند. این نرم افزار در کنار نرم افزار های تخصصی علوم مدیریت نظیر لیزرل، PLS، آموس و … نقشی اساسی در تدوین طرح های آکادمیک دارند. جهت دانلود این نرم افزارها می توانید به مقالات نرم افزار لیزرل Lisrel به همراه آموزش نصب و فعالسازی، نرم‌ افزار Smart PLS 3 به همراه لایسنس و فعالسازی و نرم افزار آموس Amos به همراه آموزش نصب و فعالسازی رجوع کنید.

مطالعه کنید:  نحوه نگارش فهرست منابع و ماخذ پایان نامه

قابلیت های نرم افزار مکس‌کیودا (MAXQDA)

از جمله مهمترین قابلیت های مربوط به نرم افزار مکس‌کیودا، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کدگذاری اطلاعات مهم با کد، رنگ، سمبل و …
  • کدگذاری کردن اسناد متنی
  • ادغام کردن داده های کمی با پروژه
  • سازماندهی و دسته بندی کردن داده ها
  • ارائه ی مدل های متناسب با پژوهش پس از کدگذاری سندهای تحقیقاتی
  • کد کردن مستقیم فایل های صوتی و ویدیویی بدون نیاز به ایجاد Transcript
  • مصورسازی و تست  تئوری ها
  • بازیابی بخش های کد شده تنها با یک کلیک
  • گزارش گیری و استخراج نتایج بررسی داده ها

آموزش تصویری نصب و فعال سازی نرم افزار مکس‌کیودا (MAXQDA) ورژن ۲۰۲۰

پس از دانلود فایل (پسورد فایل فشرده modir1.ir) از داخل پوشه دانلودی بروی فایل MAXQDA2020 دوبار کلیک کنید تا مراحل نصب آغاز شود.

توجه: اگر از پیش هر نسخه‌ای از نرم‌افزار مکس‌کیودا را نصب کرده‌اید آن را باید ابتدا حذف و سیستم را Restart کنید و سپس اقدام به نصب و اجرای نسخه نرم افزار مکس کیودا موجود در سایت مدیر وان کنید.

در این مرحله مطابق با تصویر تیک کنار نوشته رو فعال کنید و بروی Next بزنید.

مسیر پیشنهادی نصب نرم افزار را تغییر ندهید و بروی Install کلیک کنید.

پس از پایان نصب، تیک کنار نوشته Start MAXQDA 2020 را غیر فعال کنید و بروی Finish کلیک کنید. (با برداشتن این تیک، در واقع شما مانع اجرا شدن نرم افزار بلافاصله بعد از پایان نصب میشوید).

پس از خریداری فایل لایسنس دائمی نرم‌ افزار مکس‌کیودا MAXQDA2020، از سایت مدیر وان، آن را از حالت فشرده خارج کنید (پسورد فایل فشرده modir1.ir) سپس بروی فایل MAXQDA2020 راست کلیک کرده و گزینه Copy را انتخاب کنید و این فایل را در محل نصب نرم افزار (اگر در شروع مراحل نصب آن را تغییر نداده باشید این آدرس می باشد: C:\Program Files\MAXQDA2020) Paste و جایگزین کنید. و حالا نرم افزار را اجرا کنید.

مطالعه کنید:  محاسبه آنلاین حجم نمونه با فرمول کوکران

توجه داشته باشید در صورت مشاهده پیغام آپدیت نرم افزار در هنگام کار با آن، هرگز نرم افزار مکس‌کیودا را آپدیت نکنید.

توجه: این نسخه از برنامه توسط تیم مدیر وان نصب و در حال استفاده می باشد. به هر حال در موارد استثنا ممکن است به دلایل گوناگون روی سیستم شما نصب نشود پس لطفا توجه شود در خصوص اینکه چرا نرم افزار روی سیستم شما نصب نمی شود ما نمی توانیم به صورت تلفنی به شما کمک کنیم و لطفا با متخصص نرم افزار در تماس باشید.

 دانلود رایگان نرم افزار MAXQDA2020 با حجم ۲۷۹ مگابایت
 فایل لایسنس دائمی نرم‌افزار مکس‌کیودا MAXQDA2020 با حجم ۲۶ مگابایت - قیمت ۶۵۰۰۰ تومان

محتوای علمی و فنی معتبر

93 %

انتقال روان و شفاف مفاهیم

93 %

انسجام مطالب

87 %

خدمات پشتیبانی

100 %

توسط 03 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    ناشناس

    وقت بخیر
    من تا حالا چندین بار اقدام کردم به گذاشتن نظر زیر این محصول، ولی هر بار موفق نشدم نظرم رو ثبت کنم! الان هم نمدونم نظر من ثبت شده یا نه
    اگر به دستت شما رسید لطفا راهنمایی کنید باید کار خاصی برای ثبت نظر انجام بدم؟
    سوال داشتم که این برنامه برای ورژن بالاتر ۲۰۲۲ یا ۲۳ هم کار میکند؟

    ۱۴۰۲-۰۷-۲۵

    آیا مفید بود؟

    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      مدیر وان | مرجع دانلود محصولات آکادمیک و صنعتی

      ۱۴۰۲-۰۷-۲۵

      درود بر شما
      پس از نوشتن متن نظر خودتون فقط یک بار بروی دکمه ارسال دیدگاه کلیک کنید، پس از گذشت چند ثانیه ( حدود ۳ الی ۴ ثانیه) ، سایت ریفرش میشود و پیغام نظر شما با موفقیت ثبت شد به شما نمایش داده میشود. احتمالا شما به هنگام ثبت نظر بروی دکمه ارسال دیدگاه چندین بار پشت هم میزدین که ثبت نمیشد.

      لایسنس مکسکیودا موجود بروی سایت مدیر وان بروی ورژن ۲۰۲۰ مکس کیودا کار میکند، و ورژن برنامه موجود در سایت هم ۲۰۲۰ میباشد.

  • تصویر آواتار

    ناشناس

    سلام
    برای اجرای این نرم افزار فقط این برنامه رو از همین صفحه سایت شما دانلود کنم میتونم بعد از نصب از برنامه استفاده کنم؟

    ۱۴۰۲-۰۷-۲۵

    آیا مفید بود؟

    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      مدیر وان | مرجع دانلود محصولات آکادمیک و صنعتی

      ۱۴۰۲-۰۷-۲۵

      درود بر شما
      پس از نصب این ورژن از همین صفحه وب سایت، شما نیاز به فعالسازی این برنامه با کرک و لایسنس دارید، که برای این منظور میتوانید به صفحه فایل لایسنس دائمی نرم‌ افزار مکس‌ کیودا MAXQDA2020 رجوع کنید.

  • تصویر آواتار

    سعید حسینی

    با عرض سلام و وقت بخیر، من برای تز دکترام از سایتتون نرم افزار مکس کیودا رو دانلود کردم، عالی بود و همه ابزارهاش فعال بود، ممنون از گروهتون

    ۱۴۰۲-۰۷-۲۴

    آیا مفید بود؟

    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      مدیر وان | مرجع دانلود محصولات آکادمیک و صنعتی

      ۱۴۰۲-۰۷-۲۴

      درود، سپاس فراوان، بله این نسخه با امکانات کامل در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است.

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محتوای علمی و فنی معتبر
انتقال روان و شفاف مفاهیم
انسجام مطالب
خدمات پشتیبانی

اسکرول به بالا